My heart is pink
NOT IN MOOD :|
Tuesday, 20 December 2011 | Tuesday, December 20, 2011 | 0 comments
Assalamualaikum.

Haish, aku memang tak de mood sekarang ni. Bukan mood nak berblogging. Tapi mood untuk cakap.
Ergh, orang dah cakap suh jangan pegi mana-mana sebab nak pegi beli kelengkapan sekolah. Boleh dia lepas pegi mana entah.

Kuang asam punya adik! Kan aku dah cakap jangan pegi mana-mana hari ni. Dia nak jugak!


Jangan lupa tengok petang nanti cite nih. Best kot~ Ki hoon hensem!
*mood dah berubah*
kan? kan? kan? Mata dia macam gelas. Haha. ^^

Dah, lah. Sebelum laptop ni aku bom. Baik aku blah. Okey, bye. Assalamualaikum.

p/s : nanti aku fire adik aku eh?

Older Post | Newer Post

TITLE SIDEBAR
ISI SIDEBAR

TITLE SIDEBAR
ISI SIDEBAR

TITLE SIDEBAR
ISI SIDEBAR