My heart is pink
ngek! =='
Friday, 2 December 2011 | Friday, December 02, 2011 | 0 comments
pernah suatu hari aku cakap ngan mak aku. aku pun rasa macam, 'apasal ngn aku hari ni ah?' okey, camni. hari tu hari jumaat. so, hari jumaat mstilah ada smyg jumaat kn? okey, time tuh, mak aku suh beli naik kukus kat seberang jalan . pastu, brlaku lah perbualan antra aku dan mak. lebih kurang camnie la..

mak : long, gi beli nasi kat kedai My Mom meta.

aku : err.. (tengok kearah kedai) malah kito

mak : huk ah loh. Pahtu, sapo nok nasik ni?
(adik2 semua angkat tgn)

aku : kito kenye lagi. lagi pun, rama sangat jate. malah kito. takut orey kener.

mak : perase, yo tok caro ko mg eh.

aku : hehe. malah...


pastu, mak aku pun pi lah sbrang jlan nak beli nasi. huhu. bertuah punya anak. pstu, bila mak naik keta..

mak : rama lah budok2 mudo tadi. sero doktor pelatih.

aku : what? oloh, rugi nyo tok gi..

dan, ayt pling bwh tu sja jer aku bgitau mak. haha. mak buat camni =="..  apa nak jadi lah dengan anak aku sorang ni.

#akumembebelapanih?#

Older Post | Newer Post

TITLE SIDEBAR
ISI SIDEBAR

TITLE SIDEBAR
ISI SIDEBAR

TITLE SIDEBAR
ISI SIDEBAR