My heart is pink
Nasib Baik :)
Saturday 24 December 2011 | Saturday, December 24, 2011 | 0 comments

Hallluuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

Ops, hehe. Terlalu excited. Nak tahu sebab apa? Sebab,,,,

Jeng.

Jeng.

Jeng.

Hehe.. Tak de lah. Nak buka hikayat time hari Khamis kelmarin punya kelmarin.

Firstly, nak berterima kasih kat mak! Sebab hari khamis hari tu aku ditugaskan untuk ke sekolah. Jual uniform. Best wei! Makan free! Hehe.

Sebelum turun rumah, mak hulur duit. Mak kata.. "Nah, duit hadiah dapat A." *berapa A tak kan disebut*
Aku pun apa lagi! Melompat kegirangan lah wei. Dapat duit RM50 tu. Hehe. Nanti abah balik, aku nak claim dekat abah pulak. Hee.. :)

Lepas habis tugasan, lebih kurang pukul 2 setengah lepas solat zuhur, aku pun hang out dengan Aina dan Zatiey pergi SMO. Haha. Best gila kot.

Dengar aje SMO mesti lah tak lain dan tak bukan kalau tak beli novel. Hehe. Ini novel yang aku beli.




Tahu tak, yang jodoh aku dengan novel kak E-man ni ada. Aku dah sedih dah bila aku usyar-usyar novel ni tak ade. Lepas tu, tiba-tiba tangan aku gatal nak tarik satu novel dan terkeluar lah novel ni.

Aku pun apa lagi???! Melompat lah wei! Happy sangat! Ada satu tu aje. Hurgh. Memang happy habis. Lepas tu, usyar-usyar lagi novel lain kalau-kalau ada yang best. Usyar punya usyar, Aina cadangkan aku untuk ambik novel ni..




So, beli lah yang ni. Tak rugi sebab novel ni best! 

And thats all. Letih! Esok nak tuisyen. Bye! Assalamualaikum..

Older Post

TITLE SIDEBAR
ISI SIDEBAR

TITLE SIDEBAR
ISI SIDEBAR

TITLE SIDEBAR
ISI SIDEBAR