My heart is pink
Hobi baru!
Friday, 23 December 2011 | Friday, December 23, 2011 | 0 comments

Yo. Yo. Yo. Apa khabar semua?? Haha.

Hobi baru.. Yes, saya nak cakap pasal hobi baru. Muahahaha.. *gilataksopangelak*
Nak tahu apa hobi baru saya? Jeng. Jeng. Jeng.

DENGAR LAGU YANG SAMA SAMPAI HENSET PANAS!

Haha. Dan, dan. Nak tahu lagu apa? Semestinya lagu It has to be you. Hamboi! Tapi lagu best apa? Betul, tak tipu. Lagu dia memang best. Tuan punya suara pun hensem. Macam lagu dia. *thumbs up*

Nih gambar dia..


Amacam? Hensem kan? Cair tak? Cair tak? Hehe. Suara dia mantap babe. Tapi yang ni kawan aku punya. Yang aku punya yang lagi satu. Bukan Yesung. Hee.. *sengihwangi*

Ni boyfriend aku.


Hehe. Lagi cair kan?

*Eh, bukan ke topik kita cakap pasal hobi baru ke? Ni apasal sampai masuk bab Suju ni? Haish, tak habis-habis!

Okey. Bila aku pasang lagu yang sama, mak aku cakap.
 " Bising lah. Asyik lagu sama aje. Super Junior aje memanjang."

Hee. Okey, tipu. Mak tak cakap pun macam tu. Saje nak tambah perencah dalam entry yang menyemak ni. Hehehe. Dah lah. Penat asyik membebel.

Assalamualaikum. ^^

Older Post | Newer Post

TITLE SIDEBAR
ISI SIDEBAR

TITLE SIDEBAR
ISI SIDEBAR

TITLE SIDEBAR
ISI SIDEBAR