My heart is pink
Dalam Dilema
Wednesday, 21 December 2011 | Wednesday, December 21, 2011 | 0 comments

Haish, cewah!
Title bukan main lagi! Tapi, mmg betol aku dalam dilema pun.

Nak? Tak nak? Nak? Tak nak?
*wei! Nak, tak nak, nak, tak nak. Ko nak apa sebenarnya? Nak pelempang?

Hee. *sengihbusuk*
Aku dalam dilema. Serius aku cakap. Antara nak atau tak nak pegang gelaran NAQIBAT lagi sekali. Haish. Otak kata tak nak. Tapi hati pulak kata nak. Macamana tu?

Aku sebenarnya sayang nak tinggalkan tugasan tu. Suka sangat bila berkumpul ramai-ramai. Buat liqa'.
Tapi, serius aku cakap yang kerja ni penat.

Bukan nak merungut. Tapi, bila kita nak buat jihad memang terasa susah. Syaitan lah ni yang menghasut.
Zatiey. Pernah tak kau dengar..."nak buat baik susah, nak buat jahat mudah je." Huh. Okeyh..

Aku dah buat keputusan! Aku dah bertekad! Aku nak fikir dulu. Hehe. Saspen tak? Hee. *sengihwangi*

Okey lah, cakap pasal baik dan jahat ni, terasa nak bagi something lah pulak. Tapi, bukan sekarang lah. Next entry kot. Okey, bye. Assalamualaikum :)


Psst :: eh, apa ni? hehe. This is our shoes. Yang kasut pucat tu kasut aku. Kasut aku demam. Sekarang dia dah mati dah. Selamat dikebumikan di dalam tong sampah. okey, tipu. Masih ada kat rumah. Hee. *sengihtakadabau*

Older Post | Newer Post

TITLE SIDEBAR
ISI SIDEBAR

TITLE SIDEBAR
ISI SIDEBAR

TITLE SIDEBAR
ISI SIDEBAR