My heart is pink
Best kot~
Tuesday 20 December 2011 | Tuesday, December 20, 2011 | 0 comments
Assalamualaikum,
Tak jawab berdosa, jawab syok kat saya. Hee. I'm just kidding lah.

Hokey, malam tadi, dalam pukul 9 malam aku tengok satu story ni. Nampak macam best aje. Tapi hakikatnya memang best! Hero dia handsome wei!


First time aku tengok, aku ingatkan hero dia ni Aliff Aziz. 
Tapi, bukan! So, setelah mengkaji selidik, (cewah) rupanya bukan. 
His name is Aiman. Dulu dia masuk Mentor 5. Aku tak berapa kenallah sebab dah lama tak layan mentor mentor semua nih. 

Tapi, ada aku kesah? Yang penting. Dia berjaya bawa watak. Tak kaku macam sesetengah artis baru yang lain.

Erm, nak tahu tak?
Bila aku tanya kawan kawan aku yang lain, dia orang kata dia orang tak tengok citer ni.
Dengan alasan, TAK MINAT Izara Aisyah ni.
Sebabnya?
Sebab mula mula dia muncul dekat kaca tv, dia pegang watak negatif. 
Sebab tu kot dia tak disukai. Bak kata sepupu aku.. "SI FIONA YANG PSHCYO" 
(eh, betul ke aku eja? Lantak lah!)

Okey, apa-apa pun, nak tunggu sampai abes citer ni.

Okey. Done. Assalamualaikum :)

Older Post | Newer Post

TITLE SIDEBAR
ISI SIDEBAR

TITLE SIDEBAR
ISI SIDEBAR

TITLE SIDEBAR
ISI SIDEBAR