My heart is pink
Sayang mak!!
Tuesday 8 November 2011 | Tuesday, November 08, 2011 | 0 comments
Assalamualaikum..

Haha..(bajet riak)

Semalam mak ada tanya pasal something yang memang buat aku bersemangat. Apa ek? Hahaha.. Lebih kurang macam ni lah dialog aku ngn mak.

Sblum tu aku nk ckp yg aku tgh menaip smbil lyn lagu la la la la (be my girl) by super junior. Lagu dia best giler kot.. Okey, ikuti dialog aku ngan mak aku.


MAK : siap dah novel?

AKU : erk! belum.

MAK : hari tu cakap ada post dalam blog.

AKU : erk! (terkelu lagi) yang tu baru buat 3 episod.

MAK : ooo~ dah berapa muka surat?

AKU : entah. dlm 6-7 muka surat kot. *sikit kan?

MAK : ooo~ kira banyak lah tu..

hehe..and the rest is history. pape pun, pergh! mak aku mmg mak yang terbaik ats dunia. time aku mula2 ckp yang aku nak buat novel mak aku ckp mcm ni ;

time kat umah mak cik..

MAK : ni, kak long cakap nak buat novel. (aku dah jegilkn mata. depan mak cik kot!)

MAK CIK : buat novel? buat lah. dulu pun mak cik nak buat novel jgk. Cita2 aku dulu pun nak jadi novelis.

AKU : iya? hahaha.. boleh la buat ni. dah ada orang support. (idong dah kembang)

time dlm prjlnn balik umah.

MAK : ni asal senyum sorang2 ni?

AKU : hahaha.. kita bangga sebenarnya mak! tak sangka mak cik pun support kita. hahaha..(aku bantai gelak sampai kat luar kereta pun agak2 nya boleh dengar)

MAK : memang mak cik minat menulis pun.

AKU : tapi kan mak. Cerita kita ni, pasal cinta. Nanti bila dah siap mesti kena bagi mak cik baca.

MAK : alah, buat lah pasal cinta sejati.

and the rest is history. kan? kan? kan? mak aku mmg sporting. SAYANG MAK GILER-GILER..

Older Post | Newer Post

TITLE SIDEBAR
ISI SIDEBAR

TITLE SIDEBAR
ISI SIDEBAR

TITLE SIDEBAR
ISI SIDEBAR